#prviput smo poklonili marketinšku kampanju!

Zaba ove godine svoju kampanju poklanja hrvatskom turizmu. Stoga smo pokrenuli inicijativu #prviput u sklopu koje smo organizirali nagradni natječaj u kojem su svi mikro i mali poduzetnici u turizmu imali priliku osvojiti besplatnu marketinšku kampanju s nacionalnim emitiranjem. Glavni junaci ove kampanje su vlasnici obiteljskih hotela, odmarališta, ekofarmi, OPG-a, voditelji turističkih tura, vlasnici restorana i svi drugi koji će pozivati građane da ih posjećuju tijekom cijele godine, i to po #prviput.

Znamo koliko je turističkim djelatnicima i poduzetnicima u turizmu važna promocija i sukladno tome ih želimo podržati i pomoći im u privlačenju domaćih gostiju tijekom cijele godine. 15 nagrađenih sudionika osvojilo je profesionalnu produkcijsku i medijsku promocijsku kampanju s nacionalnim emitiranjem koja se sastoji od:

  • tv spota – prvoplasirani i drugoplasirani
  • promocijskog web spota – svi dobitnici
  • billboarda – svi dobitnici
  • web bannera – svi dobitnici
  • pr članka – svi dobitnici
  • native članka – svi dobitnici
  • profila objekta na www.prviput.hr – svi dobitnici
  • objave na društvenim mrežama – svi dobitnici
  • oglasnih sredstava Zabe (npr. plakat u Zabinim poslovnicama, digital signage u Zabinim poslovnicama, signature pad u Zabinim poslovnicama, zabini bankomati, zabine društvene mreže, zabin Intranet i slično) – dobitnici koje odabere Zaba.

Dobitnike je odabrala Komisija, koju je činilo 9 članova:

Iva Barbarić (direktorica Marketinga Zagrebačke banke)
Kristina Mamić (direktorica Sektora za poslovne komunikacije Hrvatske turističke zajednice)
Ivana Crnić (glasnogovornica Ministarstva turizma)
Iva Kaligarić (agencija Señor)
Goran Jović (fotograf)
Dr.sc. Sanja Čižmar (direktorica 505 Savjetovanje)
Iva Mihalic Krčmar (putoholicari.com)
David Skoko (chef)
Hrvoje Bujas (predsjednik UGP, poduzetnik, suosnivač CrnoJaje.hr, GoHome.hr i Osiguraj.me)

Prijave na nagradni natječaj trajale su od 9. rujna 2020. do 30. rujna 2020. u 23:59.

Kriteriji za evaluaciju prijavljenih projekata specifičnost su turističke ponude (npr. inovativnost, održivo poslovanje, primjena novih tehnologija…), zanimljivost neotkrivene destinacije i uvjerljivost motivacijskog govora.

  1. Specifičnost turističke ponude (33,3 %)

    • Inovativnost

      Turistička ponuda skrojena je prema novim potrebama modernog turista, poboljšanja su vidljiva u strukturi turističkog proizvoda i unaprijeđenoj usluzi (npr. specifična ponuda novoosmišljenih jela u restoranu, tematski uređeni smještajni kapaciteti, ronjenje u neotkrivenoj špilji i sl.).

    • Jedinstvenost

      Turistička ponuda razlikuje se od ostalih ponuđača u turističkoj regiji, eksperimentira s novim oblicima turističkog iskustva koji se razlikuju od klasičnih motiva (prirodne ljepote, klima, kulturno-povijesni spomenici).

    • Održivo poslovanje

      Turistički subjekt optimalno upotrebljava okolišne resurse i brine o njima, poštuje društveno-kulturnu autentičnost destinacije i osigurava da njegova djelatnost donosi gospodarsku korist, uz brigu za zaposlenike i društvo u cjelini.

  2. Zanimljivost neotkrivene destinacije (33,3 %)

    • Razina poznatosti destinacije

      Destinacija je nepoznata široj javnosti na razini Hrvatske, a poznata primarno lokalnom stanovništvu koje obitava u radijusu od 30 km. O poznatosti destinacije govori i njezina prisutnost na internetu (učestalost pretraživanja u Google tražilici).

    • Atraktivnost destinacije

      Na atraktivnost destinacije utječu geološke značajke prostora (brežuljci, špilje, slapovi…), klima, vode, staze, putovi, biljni i životinjski svijet, kulturno-povijesna baština, kultura života i rada, manifestacije specifične za određeno područje. Uz ove „naslijeđene“ atrakcije turistički subjekt može razviti i specifične, nove oblike.

  3. Kvaliteta motivacijskog govora (33,3 %)

    • Vjerodostojnost

      Govornik je kompetentan (ima obrazovanje, iskustva i sposobnosti povezane s temom govora), a govor djeluje pouzdano i utemeljeno na istinitim podatcima. Osjećaj vjerodostojnosti pojačavaju iskustva govornika, istraživanja…

    • Uvjerljivost

      Govornik snažno vjeruje u vlastitu poruku, pozitivno i motivirajuće djeluje na promatrača.

    • Kreativnost prijave

      Prijava sadrži netipičan način predstavljanja (fotografije specifično izrađene za prijavu, kreativno oblikovan govor), u njoj je vidljiv dodatan trud prijavitelja koji se razlikuje od većine ostalih prijava u natječaju.

    • Priložen videoformat

Dobitnici su objavljeni na web stranici prviput.hr 7. listopada 2020.