#prviput posjeti jezero u kojem spava zmaj.


Ivana,
Hotel Frankopan, Ogulin

Želite provesti čarobnu jesen s likovima Ivane Brlić Mažuranić? Evo adrese na koju trebate otići.

naziv subjekta

MCR d.o.o

Ime i prezime

Ivana Jelić

Adresa

Ivana Gorana Kovačića 1,
47300 Ogulin

Kontakt

099 252 5509

E-mail

hotel-frankopan@hotel-frankopan.hr

Web mjesto

www.hotel-frankopan.hr

ponuda

Heritage Hotel Frankopan Ogulin mali je obiteljski hotel, valoriziran kao kulturno dobro. Gostima pružamo ugođaj prošlosti te tradicionalna domaća jela: divljač, ogulinsko zelje, krumpir sa špekom, vrganje, domaće sireve, pastrve iz lokalnog uzgoja, štrudle od ručno vučenog tijesta te 30 vrsta palačinki koje jako vole planinari. Uz dobra vina pružamo i iskustvo pripovijedanja lokalne čuvarice predaja, za opuštanje tu je sauna, a za poslovanje moderna konferencijska dvorana. Trudimo se graditi topao i prijateljski odnos, a naši zaposlenici najponosniji su kad gosti kažu "tu je kao kad se vratiš doma!”.

Podijeli

Heritage Hotel Frankopan Ogulin mali je obiteljski hotel, valoriziran kao kulturno dobro. Nalazi se tik do Frankopanske kule i Ivanine kuće bajke, a uz smještaj u 21 sobi, koje nose imena likova slavne spisateljice Ivane Brlić Mažuranić, gosti će osjetiti duh prošlosti, uživati u mnogim sadržajima i probati tradicionalna domaća jela, među kojima je čak 30 vrsti palačinki. Za destinaciju na kojoj se nalaze bajkovito je prava riječ - Ogulin obiluje divnim krajolicima i jedinstvenim znamenitostima, a boraviti ovdje možete cijelu godinu. Heritage Hotel Frankopan čaroban je i zimi i ljeti, a najbolja mu je preporuka često izgovorena rečenica njihovih gostiju: "Ovdje je kao kad se vratiš doma". Voditeljica hotela Ivana Jelić te vlasnici Milan Ceranić i Milan Rupčić i ispričali su nam svoju priču o uspjehu te kako je ovaj divni turistički biser postao jedna od omiljenih turističkih destinacija Gorskoga kotara.

Koje sadržaje nudite posjetiteljima?  

Heritage Hotel Frankopan je mali je obiteljski hotel koji gostima pruža ugođaj prošlosti. Smještajni kapacitet je 21 soba, a naša gastronomska ponuda temelji se na lokalnim autentičnim receptima kroz a la carte ponudu restorana i personalizirane jelovnike domaće kuhinje ogulinskoga kraja ili lovačkih specijaliteta. Za svaku je preporuku vinski podrum, koji je smješten unutar kamenih zidova starih više odpreko 200 godina, prekrasan dvorišni atrij idealan za druženja i Frankopanska konoba, u kojoj ugođaj dodatno vizualno obogaćujeizira plamen vatre.

Po čemu ste jedinstveni na tržištu? 

Ono po čemu bismo htjeli da nas ljudi prepoznaju i pamte je jedinstvenost doživljaja hotelske ponude koju se trudimo graditi kroz topao i prijateljski odnos. Tu je svakako i čarolija naše lokacije koju okružuje prekrasna priroda i baština koja čini srž naše destinacije. Trudimo se u poslovanju očuvati njenu društveno-kulturnu autentičnost.

Kako ste počeli svoj projekt?

Projektom rekonstrukcije i adaptacije prije 15 godina obnovili smo kulturno dobro u centru grada. Gledajući iz današnje perspektive, za nas dva Ogulinca ovo je bio vrlo hrabar pothvat. Naravno, u tom trenutku kad smo preuzeli rizik, kako to i bude u poduzetništvu, nismo mogli znati što nas sve očekuje na ovom putu iako smo obojica tada imali i svoje firme i 20 godina iskustva u poduzetništvu. Vodili smo se vizijom uspjeha, ali i emocijom koju smo imali odrastajući uz ovaj povijesni objekt.

U kojem smjeru ćete dalje razvijati poslovanje?

Moramo se prilagoditi trenutnoj epidemiološkoj situaciji, koja je globalno neizvjesna. Namjera nam je i dalje se razvijati u smjeru održivog turizma, raditi i djelovati u što većoj sinergiji s lokalnom zajednicom. Sretni smo i ponosni na ovaj projekt Zagrebačke banke, koja će nam pomoći cijeloj Hrvatskoj predstaviti ovaj uistinu poseban hotel i otkriti mnoge skrivene ljepote naše destinacije. U našem hotelu vikend boravak je sadržajan od prvog do zadnjeg trenutka.

Što vas inspirira za nove ideje u biznisu?

Najveća inspiracija su nam ljudi i priroda koja nas okružuje. Djelatnici hotela bez lažne skromnosti daju dušu ovome mjestu i samim time naša su najveća snaga. Tu su i lokalni proizvođači hrane, čija nas ponuda i kvaliteta često inspiriraju za kreiranje sezonske ponude. U konačnici, tu su gosti, čija nam je povratna informacija nit vodilja u poslu. Podjednako nas inspiriraju njihove pohvale, ali i kritike. Sve to čini da se razvijamo i svakim danom budemo sve bolji.

Koja vam je najljepša prirodna ljepota uz vaš poslovni objekt?

Ogulin obiluje mnogim divnim krajolicima i jedinstvenim znamenitostima uz koje se vežu mnoge legende. Ako bismo nešto trebali izdvojiti, to je hidrogeološki spomenik prirode Đulin ponor, koji se nalazi nasuprot hotela. Ogulin je jedini grad u Hrvatskoj i među rijetkima u svijetu koji su doslovce sagrađeni iznad špiljskih dvorana i kanala bogatih vodom. Istaknuli bismo i mistični Klek te bajkovito Šmitovo jezero, koji očaravaju svojom ljepotom i posebnošću, a nadahnjuju legende još od najstarijih vremena.

Zašto se bavite turizmom i koliki je udio stranih gostiju? 

Turizmom smo se na neki način krenuli baviti spletom okolnosti, a danas bi nam bilo teško zamisliti da se ne bavimo turizmom. Jednostavno, ovo je posao koji nas čini sretnima i ispunjenima. Ljepota rada u turizmu je upravo u različitostima, susretati ljude iz cijelog svijeta. U našem hotelu smo do sada ugostili ljude iz više od 60 zemalja svijeta, od čega su domaći hotelski gosti činili udio od 30%.

Ispričajte neki životni moment koji je vezan uz vaš projekt. 

Prvu ideju o hotelu sam dobio od svog nećaka, koji je vidio veliki potencijal i vrijednost u ruševini i kome je bilo nejasno da to tako godinama stoji uništeno. Na prvu čak nisam u tom trenutku pomislio da bih zaista ja mogao biti investitor jer sam bio u sasvim drugom poslu. No kad se oglasila prodaja za tu ruševinu, ja i partner razmišljali smo možemo li mi dati zajedničku ponudu. Odustali smo od nekih drugih projekata koje smo tad planirali i na kraju ušli u ovu investiciju kroz vlastito ulaganje, investicijski kredit banke i potporu Ministarstva turizma Pod stoljetnim krovovima. Moramo priznati da u to vrijeme nije bilo puno ljudi oko nas koji su mislili da ćemo uspjeti.

Koji je bio najteži trenutak/najveća kriza i kako ste je svladali?

Prvo je to bila gospodarska, kriza koja se dogodila neposredno nakon što smo otvorili hotel. Današnje stanje strahovito pogađa turizam i razmjere štete ćemo tek vidjeti. Bit će veliki izazov ovo prevladati. Prije epidemiološke katastrofe imali smo godišnju prosječnu popunjenost kapaciteta 50-60%, a u ljetnim mjesecima i do 80%. No vjerujemo da iz svake krize izlazimo jači i uspješniji, važno se uvijek prilagoditi novim situacijama.

#prviput otkrij
skrivene ljepote Hrvatske